Boekjes, Boekjes....

 


24 april 2021
Het volgende boekje is in de maak... Het wordt een boekje over vogels.
Mijn man is een hobbyfotograaf en maakt geweldig mooie foto's van vogels. Dit inspireerde me om met zijn foto's een leuk miniboekje te maken. 

26 april 2021
Het lijkt me leuk om in het boekje ook een aantal van mijn tekeningen te zetten. Dus vandaag druk bezig met allerlei vogels tekenen.




5 mei 2021
Het boekje "Vogels in de buurt" is af. Moest deze natuurlijk ook weer een aantal keer maken om de juiste formaat te krijgen.
Het moet een reeks worden. De volgende titel is dan "Paddenstoelen in de buurt". Ik heb afgelopen herfst mooie foto's van paddenstoelen in de omliggende parken gemaakt. Dus daarom zal dit de volgende in deze serie zijn. 

8 mei 2021
Er zijn al wat bestellingen voor de doe-het-zelf pakketjes voor de boekjes binnen gekomen. Zo gaaf!!
Maar nu kwam de vraag van iemand die het boekje graag wilde maar ze niet zelf in elkaar kon zetten. Ik heb voorgesteld dat ik hem voor haar af maak en dan als boekje verkoop. Misschien is dat ook een handig idee: De boekjes als kant en klaar in de webwinkel zetten....





Ondertussen in de letterbak weer een aantal themavakjes gemaakt. Al moeten die nog wel verder worden uitgewerkt.... De kaartjes van "Mini Meissie" met het schrijfthema. en de boekenstandaardjes in zilver die ik had gemaakt.
"Mini Meissie" is een cartoonachtig figuurtje wat ik, denk zo'n tien jaar geleden heb verzonnen. Ik had kleine wenskaartjes gemaakt. En het idee was dat mensen die dan naar vrienden en vriendinnen sturen. Ze zaten op grote wenskaarten, inclusief envelop. Maar het is eigenlijk nooit echt van de grond gekomen. Misschien moet ik er nog een keer een poging mee wagen....



Er zijn trouwens ook weer een aantal ideeën voor zilveren boekensteunen. Die komen tzt natuurlijk in mijn webwinkel: www.theartofanita.nl



2 opmerkingen:

  1. Boekje over vogels is erg leuk geworden. Hoe je ze toch zo klein krijgt. Trots dat je de eigen foto’s hebt gebruikt!
    Gr. Erik

    BeantwoordenVerwijderen

Dank u wel voor de reactie via mijn blog.