Weer verder met het muizenhuis.....

 

23 mei 2021
Na een lange tijd weer verder met het muizenhuis. Zo heb ik vandaag de serveerster gemaakt. Tja, een restaurant kan niet zonder, ha ha ha.
Omdat ik toch bezig was met het maken van een muisje, dan ook voor de bakkerij een bakkertje gemaakt. Hij staat te glunderen achter zijn toonbank. Zelf geen taartjes eten, hoor! Anders wordt je veel te dik.
Nu de bakker in zijn bakkerij staat kan ik het Chinese restaurant erboven ook op zijn plaats vastmaken. De stoep is iets breder gemaakt. Hij was veel te smal.
Ik moet ook niet vergeten om in de garderobe nog een kapstok te maken.

26 mei 2021
Nu de chinees op zijn plek staat kan ook de achterwand er naast erin. Er moet een bruggetje komen naar de overkant. Waar een vakwerkhuisje komt. Daar komen opa en oma te wonen.....

27 mei 2021
Het muizenhuisje heeft erg lang op de werktafel gestaan. En dat doet het geen goed. Ik zie dat er dus ook al een aantal reparaties gedaan moeten worden. Zo is de gaper van de apotheek een oor kwijt.... En de schoorsteen van het keukentje erboven is ook wat gehavend.
En laat ik me toch stoten aan het hekwerkje bij het slaapkamertje beneden..... Pff, van de week dus eerst maar wat reparaties....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u wel voor de reactie via mijn blog.