Muizenhuis - keuken helemaal af....




9 juli 2020
Druk, druk, druk met het tafel dekken. Ik had al bordjes, kop en schotels en een etagiere gemaakt. En nu moeten die natuurlijk wel gevuld... Kleine kaasjes, broodjes en wat bessen. dat zullen die muizen wel lekker vinden.
De tafel is wat aan de hoge kant. Ik denk dat ik die wel ga verlagen. Maar eerst op zoek naar twee stoelen. Die heb ik besteld, dus het is afwachten wanneer die komen.
Lijstje gemaakt van wat er allemaal nog moet gebeuren. Oef, eigenlijk best nog wel wat....

13 juli 2020
De lamp gemaakt voor boven de eettafel. Dat moet natuurlijk wel zo'n kneuterig plissé stoffen lampje zijn. Want dat hoort helemaal bij deze sfeer, :)
Zo gezegd, zo gedaan...hoewel.... Het is wel verrekte klein. Net als de andere randjes en het tafelkleedje is deze weer van papier gemaakt.




Na nog wat kleine details (de prullenbak en de ovenwant) kan het plafond er ook op.

14 juli 2020
De stoeltjes zijn binnen gekomen. Dit keer gekozen voor de doe het zelf pakketjes van Melissa. Voorzichtig in elkaar gezet en rood geverfd. Ze passen precies...
Dan is nu de keuken helemaal klaar. Hij is wel toppie geworden, al zeg ik het zelf.
Ik kan nu beginnen met de banketbakkerij....








2 opmerkingen:

Dank u wel voor de reactie via mijn blog.