Nieuwe zilveren miniaturen

 

5 juni 2021
Op de werkbank liggen de onderdelen klaar om een soepterrine te maken. Als die een beetje leuk uitpakt maak ik er hier drie van. Altijd één voor mijzelf :) :) en dan twee in de verkoop.

Ook heb ik weer twee wereldbolletjes gevonden. Dit waren vroeger hangertjes. Gemaakt van diverse soorten edelsteen. Ik heb met zulke hangertjes al eerder globes gemaakt. Fotootje hiervan was in Dollshouse Nederland gekomen met een klein verhaaltje erbij. Grappig, hoor die publicaties. Gewoon een eer dat ze dat willen doen.

Ook de  materialen zijn ingekocht om weer een aantal zilveren theelichtjes te maken liggen klaar.

Verder liggen er ook nog de plannen om boekensteunen te maken....

En er zijn tekeningen gemaakt om hele leuke kleine kastjes te maken. Het hout daarvoor heb ik ook al liggen.

Zo zie je... nog genoeg te doen.

9 april 2022,
De soepterrines zijn inmiddels klaar.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u wel voor de reactie via mijn blog.